sukcesy uczniów |
|
|
nasze projekty |
|
|
|
|
nasi partnerzy |
|
|
|
|
|
twoje ip |
|
3.237.71.247 |
|
|
|
41-902 Bytom, ul. Żeromskiego 26, tel/fax: +48 32 2813841, sekretariat@zsgh.bytom.pl |
|
 plan lekcji |  dziennik |  zastępstwa |  nauczanie hybrydowe |
|
|
|
VII Międzyszkolny Konkurs „SAVOIR VIVRE w biznesie”
22 maja 2018r.
ORGANIZATOR:
Zespół Szkół Gastronomiczno - Hotelarskich w Bytomiu
ul. Żeromskiego 26
41 - 902 Bytom
tel./fax 32 2813841
e-mail: sekretariat@zsgh.bytom.pl
Nauczyciele zawodu odpowiedzialni za organizację:
- mgr Emilia Lewandowska – lewandowska.emilia@zsgh.net.pl
- mgr Ilona Steczkiewicz - steczkiewicz.ilona@zsgh.net.pl
- mgr Krzysztof Brol - brol.krzysztof@zsgh.net.pl
Udział w konkursie mogą wziąć wszyscy uczniowie klas trzecich gimnazjów.
Kartę zgłoszenia szkoły do udziału w konkursie należy przesłać do 10 maja 2018r.
Cele konkursu
- zainteresowanie uczniów dobrymi manierami na co dzień i od święta,
- popularyzacja postawy człowieka, umiejącego zachować się odpowiednio w różnych okolicznościach,
- wykorzystanie praktyczne wiedzy i umiejętności nabytych w ramach własnych zainteresowań, w domu, szkole, na przyjęciu itp., dotyczących savoir vivre'u,
- wspieranie rozwoju osobowości uczniów w zakresie kompetencji społecznych i możliwości osobowych,
- zainteresowanie uczniów doskonaleniem umiejętności, rozbudzenie inicjatywy i pomysłowości poprzez przygotowanie prezentacji multimedialnej,
- wyrabianie poczucia estetyki i piękna,
- promowanie dobrych manier,
- wymiana doświadczeń między uczniami.
Regulamin konkursu:
- Warunkiem uczestnictwa w konkursie jest zapoznanie się z treścią niniejszego regulaminu i akceptacja jego postanowień.
- Konkurs przebiegać będzie w II etapach:
- I etap – zgłoszenie i wskazanie uczestników konkursu przez szkołę – do 10 maja 2018r.
- II etap – fprzesłanie prezentacji na adres e-mail (lewandowska.emilia@zsgh.net.pl lub brol.krzysztof@zsgh.net.pl) albo dostarczenie do szkoły na płycie CD (koperta podpisana imieniem i nazwiskiem, nazwą szkoły oraz z dopiskiem Konkurs Savoir - vivre – do 15 maja 2018r.
- Konkurs jest indywidualny (każdy uczestnik musi wykonać swoją prezentację multimedialną), każda ze szkół może zgłosić dowolną liczbę uczniów.
- Etap I konkursu polega na wypełnieniu przez szkołę i przesłaniu na adres szkoły, z dopiskiem: VII Międzyszkolny Konkurs "Savoir Vivre – w biznesie" lub pocztą elektroniczną na adres: sekretariat@zsgh.bytom.pl karty zgłoszeniowej będącej deklaracją udziału w konkursie. Karta zgłoszeniowa w wersji elektronicznej stanowi załącznik do regulaminu.
- Etap II – przesłanie pocztą elektroniczną na adresy podane wyżej lub dostarczenie do szkoły (Zespół Szkół Gastronomiczno-Hotelarskich w Bytomiu ul. Żeromskiego 26. ) prezentacji multimedialnej.
- Każdy uczestnik powinien przygotować 1 prezentację multimedialną zgodną z tematem konkursu "Savoir – Vivre w biznesie"
- prezentacja powinna zawierać od 20 do 30 slajdów i być przygotowana w programie PowerPoint. W przypadku prezentacji do maksymalnie 50MB można przesłać ją na adresy e-mail podane wyżej, natomiast prezentację o większym rozmiarze prosimy dostarczyć do szkoły na płycie CD.
- w prezentacji powinny znajdować się przede wszystkim informacje dotyczące:
- ubioru zawodowego
- przywitania i pożegnania osób
- przedstawiania osób na gruncie zawodowym
- wręczania wizytówek
- przeprowadzania rozmów telefonicznych
- przyjęć bankietowych (np. wyznaczanie miejsc gościom przy stole, zaproszenia, ubiór itp.)
- prezentacja powinna zawierać tytuł i podtytuły
- na ostatnim slajdzie uczestnik obowiązkowo podpisuje się imieniem i nazwiskiem oraz nazwą szkoły, którą reprezentuje, jak również przedstawia źródła z których korzystał
- w prezentacji należy wykorzystywać zdjęcia, rysunki itp.
- Każdy uczestnik oświadcza, że jest autorem zgłoszonej pracy i zgadza się na jej publikację.
- Ogłoszenie wyników konkursu nastąpi 22 maja 2018 r. w Zespole Szkół Gastronomiczno – Hotelarskich w Bytomiu przy ul. Żeromskiego 26.
- Na ogłoszenie wyników i wręczenie nagród zapraszamy wszystkich uczestników konkursu razem z opiekunami.
Przystąpienie do konkursu równoznaczne jest z wyrażeniem zgody przez uczestników na publikację swojego wizerunku na szkolnej
stronie internetowej www.zsgh.bytom.pl oraz szkolnej stronie facebooka zgodnie z art. 81 ustawy z dnia 4 lutego 1994 r.
o prawach autorskich i prawach pokrewnych (Dz.U. 1994 nr 24 poz. 83).
Komisja Konkursowa:
- Prace ocenia Komisja Konkursowa, której skład ustala Organizator Konkursu.
- Komisja Konkursowa wybierze laureatów, którzy najciekawiej, najbardziej oryginalnie i zgodnie z regulaminem przygotują prezentację multimedialną. Komisja zastrzega sobie możliwość nieprzyznania nagród lub dokonania podziału nagród uwzględniając poziom i jakość prac. Komisja może również przyznać dodatkowe wyróżnienia.
Przy ocenie prac Komisja będzie brała pod uwagę:
- Zgodność z tematem.
- Sposób przedstawienia
- Merytoryczność prezentacji
- Kreatywność i pomysłowość przygotowania prezentacji
- Elementy wyróżniające
- Komisja Konkursowa ogłosi wyniki w dniu 22 maja 2018r.
- Decyzje Komisji Konkursowej są ostateczne i nie przysługuje od nich odwołanie.
ZAPRASZAMY I ŻYCZYMY UCZESTNIKOM POWODZENIA
|
|
|
|