Obsługa informatyczna w turystyce

Temat: Zasady projektowania materiałów promujących działalność i produkty przedsiębiorstwa branży turystycznej - budowa dokumentów

Edytor tekstu – program komputerowy ukierunkowany zasadniczo na samo wprowadzanie lub edycję tekstu, a nie na nadawanie mu zaawansowanych cech formatowania (do czego służy procesor tekstu). W zależności od zastosowań, edytory tekstu nie mają w ogóle możliwości zajmowania się wyglądem i formatowaniem tekstu, skupiając się tylko na wprowadzaniu samych znaków, lub też mają te możliwości bardzo ograniczone.

Akapit – podstawowy sposób dzielenia łamu na rozpoznawalne wzrokiem mniejsze fragmenty w celu zwiększenia czytelności tekstu. Podstawowa jednostka logiczna dłuższego tekstu, składająca się z jednego lub wielu zdań stanowiących pewną całość treściową (myśl). Zadaniem akapitu jest wyraźne zaznaczenie nowej myśli w bieżącym wątku wypowiedzi.

Wyrównanie akapitów wzgędem strony:


Znaki specjalne:



Zadanie do wykonania:


Powinieneś umieć:

  • stosować właściwe instrumenty marketingu do promocji turystyki,

  • opisać zasady projektowania materiałów promujących działalność i produkty przedsiębiorstwa branży turystycznej,

  • stosować zasady projektowania materiałów promujących działalność i produkty przedsiębiorstwa branży turystycznej