Obsługa informatyczna w turystyce
Temat: Materiały promocyjne promujące imprezy i usługi turystyczne - broszura promująca imprezę turystyczną
Jak powinna wyglądać idealna broszura reklamowa?
Powinieneś umieć: projektować pismo przewodnie do klienta/kontrahenta przygotować dane do korespondencji seryjnej opracować wzorzec generować serię dokumentów
Jednym z najistotniejszych elementów promocji firmy lub usługi jest broszura reklamowa. Jej zadaniem jest takie zaprezentowanie działalności danego przedsiębiorstwa, jakie skłoni potencjalnych klientów
do zainteresowania się jego ofertą.
W porównaniu do ulotek broszury reklamowe zawierają zdecydowanie więcej treści. Przekazują wiele informacji promujących firmę, działalność itp. W większości przypadków broszura ma formę niewielkiej, mającej
kilka stron książeczki, z której można dowiedzieć się o:
Wygląd broszury
Większość broszur zawiera dużo zdjęć, ilustracji i grafik. Dobierając najlepsze, należy wziąć pod uwagę potrzeby grupy docelowej. Jeśli usługi są kierowane do młodzieży, można postawić
na więcej kolorów i oryginalny design. Poszczególne obrazki należy umieścić pomiędzy akapitami lub wykorzystać je jako tło dla tekstu. Najistotniejsze wiadomości powinny zostać pogrubione
lub podkreślone. Jeżeli chcemy dotrzeć do osób starszych, należy dobrać bardziej stonowane barwy i grafiki.
W zależności od ilości informacji, które chcemy przekazać, wybrać należy najlepszy dla siebie format broszury.
Przykład broszury dotyczącej imprezy turystycznej
Zadanie do wykonania:
Plik WORD-a wyślij na adres informatyka@zsgh.net.pl