Obsługa informatyczna w turystyce

Temat: Materiały promocyjne promujące imprezy i usługi turystyczne - ulotka promująca imprezę turystyczną

Co to jest ulotka reklamowa?

Ulotka reklamowa jest rodzajem druku ulotnego stosowanego w celach informacyjnych albo propagandowych, który z założenia jest przewidziany do błyskawicznego rozpowszechniania. Fachowo ulotki określa się mianem druków bezadresowych, co jest odzwierciedleniem faktu, że nie są adresowane do żadnego konkretnego odbiorcy.

Co powinna zawierać dobra broszura reklamowa?

Ulotka ma konkretne zadanie do spełnienia. Ma zdobywać klientów, informować o promocji, zaciekawić. Przede wszystkim jednak ma skłonić klienta do działania. W każdym z tych przypadków ulotka powinna wyglądać nieco inaczej. Dlatego w pierwszej kolejności należy określić cel przygotowania ulotki, by zawrzeć w niej odpowiednie informacje.

Co można zrobić, aby treść ulotki przyciągnęła uwagę klientów?

  • Umieść na niej tak mało tekstu, jak to tylko możliwe. ...
  • Zadbaj o to, aby tekst był czytelny. ...
  • Zwracaj się bezpośrednio do odbiorcy. ...
  • Używaj języka korzyści. ...
  • Stosuj prosty język. ...
  • Dbaj o poprawność językową ...
  • Nie zapominaj o wezwaniu do działania.
    Przykłady ulotek reklamowych


    Przykład ulotki dotyczącej imprezy turystycznej




    Zadanie do wykonania:

    Powinieneś umieć:

    • projektować pismo przewodnie do klienta/kontrahenta

    • przygotować dane do korespondencji seryjnej

    • opracować wzorzec generować serię dokumentów