Obsługa informatyczna w turystyce
Temat: Materiały promocyjne promujące imprezy i usługi turystyczne - ulotka promująca imprezę turystyczną
Co to jest ulotka reklamowa?
Powinieneś umieć: projektować pismo przewodnie do klienta/kontrahenta przygotować dane do korespondencji seryjnej opracować wzorzec generować serię dokumentów
Ulotka reklamowa jest rodzajem druku ulotnego stosowanego w celach informacyjnych albo propagandowych, który z założenia jest przewidziany do błyskawicznego rozpowszechniania.
Fachowo ulotki określa się mianem druków bezadresowych, co jest odzwierciedleniem faktu, że nie są adresowane do żadnego konkretnego odbiorcy.
Co powinna zawierać dobra broszura reklamowa?
Ulotka ma konkretne zadanie do spełnienia. Ma zdobywać klientów, informować o promocji, zaciekawić. Przede wszystkim jednak ma skłonić klienta
do działania. W każdym z tych przypadków ulotka powinna wyglądać nieco inaczej. Dlatego w pierwszej kolejności należy określić cel przygotowania
ulotki, by zawrzeć w niej odpowiednie informacje.
Co można zrobić, aby treść ulotki przyciągnęła uwagę klientów?
Przykłady ulotek reklamowych
Przykład ulotki dotyczącej imprezy turystycznej
Zadanie do wykonania:
Plik WORD-a wyślij na adres informatyka@zsgh.net.pl