Obsługa informatyczna w turystyce

Temat: Technologie IT w promocji biura podróży - ulotka promująca imprezę turystyczną

Co to jest ulotka reklamowa?

Ulotka reklamowa jest rodzajem druku ulotnego stosowanego w celach informacyjnych albo propagandowych, który z założenia jest przewidziany do błyskawicznego rozpowszechniania. Fachowo ulotki określa się mianem druków bezadresowych, co jest odzwierciedleniem faktu, że nie są adresowane do żadnego konkretnego odbiorcy.

Co powinna zawierać dobra broszura reklamowa?

Ulotka ma konkretne zadanie do spełnienia. Ma zdobywać klientów, informować o promocji, zaciekawić. Przede wszystkim jednak ma skłonić klienta do działania. W każdym z tych przypadków ulotka powinna wyglądać nieco inaczej. Dlatego w pierwszej kolejności należy określić cel przygotowania ulotki, by zawrzeć w niej odpowiednie informacje.


Canva – internetowe narzędzie umożliwiające tworzenie projektów graficznych.
Witryna zawiera bibliotekę, w której zostają udostępniane obrazy, grafiki i fonty. Program online posiada filtry domyślne oraz zaawansowane funkcje edycyjne.
www.canva.com


Przykład ulotki reklamowej, multimedialnej


Przykład ulotki multimedialnej imprezy turystycznej

ULOTKA wynoana w Canvie


Zadanie do wykonania:

Powinieneś umieć:

  • projektować pismo przewodnie do klienta/kontrahenta

  • przygotować dane do korespondencji seryjnej

  • opracować wzorzec generować serię dokumentów